18.68

Валерия Коржуева

Российский экономический университет имени Г.В. Плеханова (РЭУ им. Г.В. Плеханова)

Бакалавр

Company pricing policy in a highly saturated fast-food market (on the example of Burger Rus LLC)

Traditionally, the price has operated as the major determinant of buyer choice. Although recently there has been a shift in buyer behavior with non-price factors also playing a role in the consumer decision process, price still remains the major factor that influences the buyer’s decision. Pricing is an important decision-making aspect after the...


Экономика и экономические науки
около 3 лет назад


Рецензия к работе Company pricing policy in a highly saturated fast-food market (on the example of Burger Rus LLC)

Отзыв заведующей кафедры экономической теории РЭУ им Г В Плеханова, кандидата экономических наук, доцента Комаровой Ирины Павловны на ВКР студентки Коржуевой Валерии Дмитриевны на тему "Ценовая политика компании на высоконасыщенном рынке фаст-фуда на примере ООО "Бургер Рус"


около 3 лет назад


Рецензия к работе Company pricing policy in a highly saturated fast-food market (on the example of Burger Rus LLC)

Рецензия профессора кафедры финансов и цен РЭУ им Г В Плеханова, кандидата экономических наук, доцента Финогеновой Юлии Юрьевны на ВКР студентки Коржуевой Валерии Дмитриевны на тему "Ценовая политика компании на высоконасыщенном рынке фаст-фуда на примере ООО "Бургер Рус"


около 3 лет назад


Company pricing policy in a highly saturated fast-food market (on the example of Burger Rus LLC)

Traditionally, the price has operated as the major determinant of buyer choice. Although recently there has been a shift in buyer behavior with non-price factors also playing a role in the consumer decision process, price still remains the major factor that influences the buyer’s decision. Pricing is an important decision-making aspect after the...


Экономика и экономические науки - Дипломы
около 3 лет назад


Для лиц старше 18 лет